Strony o Hematycie Uniwersytetu Minnesota

Hematyt Rose jest okrągłym rozmieszczeniem kryształów łopatkowych dających wygląd kwiatu róża.

Hematyt jest raczej miękki, ma również kruchą wytrzymałość. Pielęgnacja hematytu powinna być podobna do opal lub apatytu. Unikaj używania parowników i środków czyszczących. Nie używaj ostrych chemikaliów ani płynów do czyszczenia, zwłaszcza bielu lub kwasu. Można czyścić hematyt za pomocą ciepłej wody z mydłem i miękkiej ściereczki. Pamiętaj, aby wypłukać dobrze, aby usunąć pozostałości z mydła. Zawsze usuwaj biżuterię, kiedy angażujesz się w energiczną aktywność fizyczną, taką jak ćwiczenia fizyczne, sportowe lub domowe.

Cześć, Sunnyray. Wczoraj kupiłam pierścień hematytowy i poczułem się lepiej i lepiej, nawet pomógł mi pozbyć się raczej nieprzyjemnego uczucia w mojej stopie (ale tylko wtedy, gdy go noszę) Dziwna rzecz miała się dzisiaj. Miałem na sobie pierścień, ale wkładałem srebrny krzyż srebrnym łańcuszkiem na szyję. Cały dzień czułam się nieco bardziej zmęczona niż zwykle, nawet na chwilę straciłem równowagę. Byłem na cały dzień, poszedłem do podziemnego miejsca zwiedzania jeziora, jeśli to ma jakiś wpływ. A teraz, gdy wróciłem do domu, było trochę trudniej oddychać. Dopóki nie usunęłam srebrnego krzyża i łańcucha. Dlaczego? Czy hematyt nie jest jak srebro, czy też jest odwrotnie? Dlaczego to mogło się zdarzyć? Każda rada, a nawet pomysły byłyby miłe. Z góry dziękuję.

Hematyt nie tylko odrzuca negatywne energie, ale także przenosi negatywną energię na pozytyw. Niektórzy uważają również, że wyrzuca z powrotem całą negatywną energię i dlatego, jeśli używasz tego kamienia, musisz zachować swoje myśli pozytywne. Osobiście uważam, że przekłada się negatywnie na pozytywne. Uwolnia wszystkie negatywne energie i automatycznie ładuje dodatnią energię.


Fizycznie stosowano go w uzupełniających się kryształach, aby schłodzić organizm, zaburzenia krwi, zespół Reynayda, problemy nerwowe, stres i bezsenność, wyrównanie kręgosłupa, złamane kości. Jest to również doskonały kamień do złagodzenia lęków, zwłaszcza w formie botroidalnej. Należy pamiętać, że uzdrawianie kryształowych znaczeń jest duchowym wsparciem dla gojenia, a nie receptami czy informacjami o opiece zdrowotnej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dokładny Przewodnik Hematytów I Reiki

Misja Mars Hematyt